Usein kysytyt kysymyksetVerkkokaupan ylläpito auttaa kaikissa ongelmatilanteissa. Lähetä sähköpostia verkkokauppa@hlgroup.fi Mikä on HL Groupin Verkkokauppa? Yli 30000 tuotteen valikoima yhdellä sivustolla ja laajennamme jatkuvasti! Valikoimassamme mm. teollisuuden varaosia ja komponentteja, kemikaaleja ja voiteluaineita, autotarvikkeita ja yleisosia, sekä automaalauksen tarvikkeita ja työkaluja. Asiakkaanamme saat käyttöösi omat tunnukset, jolloin voit tehdä tilauksia suoraan verkkokaupasta. Lisäksi tunnuksilla ovat nähtävänä tuotteiden hinnat sekä ajantasaiset varastosaldomme. HL Groupiin yrityksenä voit tutustua kotisivuillamme www.hlgroup.fi Mistä saan käyttäjätunnukset verkkokauppaan? Verkkokaupan tunnukset ovat saatavana vain asiakkaillemme. Tunnukset voit tilata sähköpostilla osoitteesta verkkokauppa@hlgroup.fi. Ilmoita viestissä HL-asiakasnumeronne, yrityksenne nimi, oma nimesi sekä sähköpostiosoitteesi. Tunnukset toimitetaan sähköpostiisi kahden arkipäivän kuluessa. Minulla ei ole asiakasnumeroa. Voinko saada käyttäjätunnukset verkkokauppaan? Käyttäjätunnukset ovat saatavana vain asiakkaillemme. Verkkokaupan selaaminen onnistuu kuitenkin ilman tunnuksia. Mikäli haluat asiakkaaksemme, täytä oheinen kaavake http://www.hlgroup.fi/fi/yritysesittely/haluatko_asiakkaaksi ja vastaamme sinulle anomuksen käsiteltyämme. Mitä hinnoittelua verkkokaupassa käytetään? Verkkokauppaan kirjautuneille käyttäjille näytetään HL Group Oy:n suositushinnat sekä asiakaskohtaiset ostohinnat. Tuotteiden hinnat ovat verottomia. Kuinka saan verolliset hinnat näkyviin? Kun olet kirjautuneena verkkokauppaan, löydät omat asetuksesi sivun ylälaidan kohdasta Käyttäjän tiedot. Asetuksista voit määrittää näytetäänkö tuotteilla verolliset vai verottomat hinnat. Millä rahtiliikkeellä tilaamani tuotteet toimitetaan? Tilauksen lähetysvaiheessa voit valita toimitustavaksi joko asiakastiedoistamme löytyvän vakiorahtiliikkeen tai tuotteiden noutamisen toimipisteeltämme. Noutomyymälämme sijaitsee osoitteessa Hiekkakiventie 5, 00710 Helsinki. Mistä voin vaihtaa salasanani? Kun olet kirjautuneena verkkokauppaan, löydät omat asetuksesi sivun ylälaidan kohdasta Käyttäjän tiedot. Salasanan vaihtaminen onnistuu valinnasta Vaihda salasana. Olen unohtanut salasanani, kuinka toimin? Unohtuneen salasanan voit tilata sähköpostiisi sisäänkirjautumisruudun kohdasta Tilaa uusi salasana. Tuotteen saldo on nolla - voinko kuitenkin tilata tuotteen? Varastostamme loppu olevien tuotteiden kyselyt ja tilaukset on hoidettava asiakaspalvelumme kautta: En saanut tilausvahvistusta, missä vika? Tilausvahvistus toimitetaan verkkokauppatunnuksille ilmoittamaanne sähköpostiin. Sähköpostiosoitteen voit tarkistaa sivun ylälaidan kohdasta Käyttäjän tiedot. Sähköpostiosoitteen voit vaihtaa ottamalla yhteyttä verkkokaupan ylläpitoon verkkokauppa@hlgroup.fi. Tilaushistoria on tarkasteltavana verkkokaupan ylävalikosta Tilaukset. Tarkemmissa kysymyksissä voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme: Keräsin viikko sitten tuotteita ostoskoriin, mutta nyt ostoskori on tyhjä. Mitä on tapahtunut? Ostoskoriin kerätyt tuotteet varaavat tuotteen saldoa aina tilauksen lähettämiseen asti. Varaston ylimääräisen kuormittamisen vuoksi verkkokauppamme poistaa ostoskoriin kerätyt tuotteet automaattisesti kolmen päivän jälkeen. Oheisesta dokumentista löydät HL Groupin laakereiden jälkimerkinnät. Lataa tästä! |